در صورتیکه در رابطه با موضوع

مهاجرت به ترکیه با تمکن مالی | کار در ترکیه با جای خواب
نیاز به وکیل دارید با شماره

02188501680

تماس حاصل فرمایید
30 شهریور 1401
5
مهاجرت به ترکیه با تمکن مالی | کار در ترکیه با جای خواب

مهاجرت به ترکیه با تمکن مالی | کار در ترکیه با جای خواب

شما در این مقاله میخوانید

در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

  1. امنیت بالا ترکیه
  2. نرخ پایین بیکاری در ترکیه
  3. درآمد مطلوب نیروی کار در ترکیه
  4. هزینه‌های مناسب زندگی ترکیه
  5. روش‌های فراوان سرمایه‌گذاری ترکیه
  6. فرهنگ بالای مردم ترکیه
  1. سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک
  2. سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام
  3. سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت
  4. سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی
  1. شهر استانبول ترکیه
  2. شهر آنتالیا ترکیه 
  3. شهر آنکارا ترکیه 
  4. شهر ازمیر ترکیه 
  5. شهر وان ترکیه 
  6. شهر بودروم ترکیه 
  7. شهر مارماریس ترکیه 
  8. شهر ماردین ترکیه 

مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی از جمله بهترین روش‌های مهاجرت به ترکیه محسوب می‌شود؛ چرا که دارای مزایای بسیاری برای اشخاص است. از جمله روش هایی که متقاضیان مهاجرت به این کشور از طریق تمکن مالی قادر به انجام آن خواهند بود، سرمایه‌گذاری در ترکیه است. با استناد به تحقیقات انجام شده، کشور ترکیه یکی از بهترین مقاصد دنیا برای زندگی به شمار می‌رود. به گونه‌ای که همه ساله افراد بسیاری از تمام نقاط دنیا به منظور مهاجرت به این کشور اقدامات لازمه را انجام می‌دهند.

تصویر مشاوره حقوقی آنلاین وکیل وند

در شرایط کلی هزینه زندگی در کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای دنیا پایین‌تر است. اما اگر متقاضیان تصمیم به مهاجرت از طریق تمکن مالی داشته باشند، زندگی سرشار از آرامش و مطلوبی را تجربه خواهند کرد. در ادامه این مطلب به صورت کامل به بررسی تمام نکات و مسائل مربوط به مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

شرایط لازم جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی چیست؟

مطابق با آنچه که در فوق نیز به آن اشاره شد، از جمله بهترین کشور‌ها جهت مهاجرت ترکیه است؛ چرا که از شرایط مناسب اقتصادی، سیاسی، هزینه‌های مطلوب زندگی، امنیت بالای آن و... برخوردار بوده و برای شهروندان مهاجر زندگی ایده‌آلی را فراهم خواهد آورد. با وجود این می‌بایست از این مسئله مطلع باشیم که مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی نیازمند شرایط خاصی است.

با مهاجرت به کشور ترکیه از طریق تمکن مالی مزایا و امکانات رفاهی که به متقاضیان تعلق می‌گیرد، از جمله علل مهم انتخاب این کشور است. متقاضیان به منظور اخذ مجوز‌های مورد نیاز جهت رسیدن به هدف مهاجرتی مذکور بایستی در مرحله نخست یک انگیزه نامه مناسب به مدیران مربوطه تقدیم کنند. به طور مثال چنانچه متقاضیان تصمیم دارند در این کشور سرمایه‌گذاری کنند، می‌بایست طرح اقتصادی را که بر اساس معیارهای کشور مقصد است و جهت رشد اقتصادی آن مفید بوده، به مدیران مربوطه تقدیم کنند.

مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی

در حال حاضر کشور ترکیه تبدیل به یکی از مقاصد مهم اکثر افراد در سراسر دنیا برای مهاجرت شده است. چرا که زندگی در آن بسیار راحت بوده و برای متقاضیان مزایای بسیار زیادی را در پی خواهد داشت.

در ادامه به بررسی موارد مهم انتخاب متقاضیان به منظور مهاجرت به ترکیه خواهیم پرداخت.

امنیت بالا ترکیه

یکی از دلایلی که همه ساله افراد بسیاری آن را برای مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی انتخاب می‌کنند، امنیت بالای این کشور است. دولت ترکیه در جهت رفاه و آسایش شهروندان خود به طور پیوسته مسائل امنیتی را تحت نظارت خود قرار می‌دهد.

نرخ پایین بیکاری در ترکیه

به لحاظ نرخ بیکاری کشور ترکیه بسیار ایده‌آل است. به گونه‌ای که افراد بسیاری از سرتاسر دنیا به جهت رسیدن به اهداف گوناگون خود از طریق کار اقدام به مهاجرت به این کشور می‌کنند. علاوه بر این متقاضیان در صورت دارا بودن تمکن مالی خواهند توانست به اشتغال ‌زایی در این کشور اقدام نموده و نیروی کار زیادی را مشغول به فعالیت درآورند.

درآمد مطلوب نیروی کار در ترکیه

درآمد نیروی کار در کشور ترکیه بسیار مناسب است. به نحوی که متقاضیان با بهره‌گیری از آن به راحتی قادر به پرداخت هزینه‌های گوناگون زندگی اعم از مسکن و... خواهند بود.

هزینه‌های مناسب زندگی ترکیه

در کشور ترکیه در جهت رفاه حال شهروندان هزینه ‌های زندگی به طور قابل توجهی کاهش یافته است که کلیه اشخاص توانایی پرداخت آنها را داشته باشند.

روش‌های فراوان سرمایه‌گذاری ترکیه

روش‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه وجود دارند که سود حاصله از مجموع آنها بسیار مطلوب خواهد بود. بر همین اساس افراد زیادی سالانه از سراسر دنیا مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی و سرمایه‌گذاری در این کشور را انتخاب می‌کنند.

فرهنگ بالای مردم ترکیه

فرهنگ و تمدن حاضر در ترکیه به علت همسایگی با کشور ایران شباهت بسیار بالایی به یکدیگر دارند. به همین خاطر کشور ترکیه بهترین مقصد جهت مهاجرت ایرانیان به طریق مختلف محسوب می‌گردد.

مزیت‌هایی که مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی دارد

مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی برای متقاضیان از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.

از جمله مزایای مهاجرت به کشور ترکیه از طریق تمکن مالی عبارت است از:

  1. از جمله مهم‌ترین مزایای مهاجرت به ترکیه از این طریق، اخذ اقامت دائم این کشور است. با این حال بایستی این نکته را در نظر داشت که فقط یک ‌سری از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه به متقاضیان امکان اخذ اقامت دائم آن کشور را می‌دهند که شامل مواردی اعم از ثبت شرکت، خود اشتغالی و... است.
  2. متقاضیان با مهاجرت به کشور ترکیه از طریق تمکن مالی این امکان را دارند که به راحتی اقدامات لازم را نسبت به اخذ ویزای همراه برای افراد خانواده درجه یک خود مانند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال انجام دهند. متقاضیان در این پروسه می‌بایست کلیه مخارج مرتبط با زندگی افراد درجه یک خانواده خود در کشور ترکیه را پرداخت کنند.
  3. امنیت کشور ترکیه از جهات گوناگونی بسیار بالا بوده و مهاجرت به آن از طریق تمکن مالی هیچ‌گونه مشکلی برای جان و مال متقاضیان به وجود نخواهد آورد.
  4. در کشور ترکیه شیوه‌های متعدد سرمایه‌گذاری از جمله ثبت شرکت، کارآفرینی و... بسیار سودآور است و برای متقاضیان منفعت بسیاری خواهد داشت.
  5. هزینه‌ زندگی در کشور ترکیه نسبت به کیفیتی که دارند، بسیار مناسب است. به گونه‌ای که شهروندان با هر مقدار درآمدی قدرت پرداخت آنها را دارند.

شیوه‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه

متقاضیان به منظور مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری روش‌های بسیاری را پیش رو خواهند داشت که هر کدام از آنها به تمکن مالی متغیری نیاز دارد. در شرایط کلی متقاضیان بایستی در تمامی روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور دارای هیچ‌گونه سابقه کیفری نباشند.

در ادامه به شرح روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه خواهیم پرداخت.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک

از جمله روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه، خرید ملک بوده که برای متقاضیان مزایای زیادی را در پی خواهد داشت.

به طور کلی در ترکیه قیمت ملک هر ساله در حال افزایش است. بر همین اساس متقاضیان از این طریق این امکان را دارند به یک سودآوری مطلوب دست پیدا کنند. با وجود این می‌بایست این نکته را بیان کرد که این شیوه مهاجرتی برای آن دسته از افرادی که خواهان اقامت دائم ترکیه هستند، گزینه مناسبی نخواهد بود.

تصویر مشاوره حقوقی آنلاین وکیل وند

سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام

سرمایه‌گذاری در ترکیه از راه خرید سهام یکی دیگر از روش‌هایی است که در حال حاضر اکثر افراد از طریق آن به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند. در شرایط کلی متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی با خرید سهام امکان اخذ اقامت دائم این کشور را نخواهند داشت.

سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت

یکی از بهترین شیوه‌ها جهت سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه ثبت شرکت است که نیازمند شرایط خاصی است. به این صورت که در مرحله نخست متقاضیان جهت اخذ مجوز‌های مورد نیاز از این طریق می‌بایست یک طرح اقتصادی مناسب به سفارت تحویل دهند‌ به صورتی که از تبحر بالایی در حوزه مربوطه برخوردار باشند.

برای این روش متقاضیان خواهند توانست به‌ صورت مقدماتی در ترکیه از صفر تا صد یک شرکت را تأسیس کنند و یا یکی از شعبات شرکت خود در کشورهای دیگر را در این ترکیه تأسیس کنند که در هر دو صورت شرایطی اعم از تبحر لازم در زمینه موردنظر دارای اهمیت بسیار زیادی است.

در این شیوه متقاضیان این امکان را دارند که چنانچه در چند سال نخست تأسیس شرکت خود به سودآوری رسیدند، جهت اخذ اقامت دائم اقدامات لازم را انجام دهند.

سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی

دولت ترکیه به تقاضای اشخاصی که از طریق کارآفرینی تصمیم دارند به این کشور مهاجرت کنند، کاملا موافقت خواهد کرد. اما نکته مهمی که در خصوص این موضوع وجود دارد مطابقت طرح اقتصادی فرد متقاضی با قوانین این کشور است. علاوه بر این طرح اقتصادی اشخاص جهت کارآفرینی در کشور ترکیه می‌بایست به صلاح اقتصاد این کشور باشد و برای آن خطری نداشته باشد‌.

مدارک لازم جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی

متقاضیان به منظور مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی می‌بایست مراحل گوناگونی را پشت ‌سر گذارند که اصلی‌ترین آنها تکمیل مدارک مورد نیاز است. این مرحله از فرآیند مهاجرتی به روش مذکور به قدری دارای اهمیت است که متقاضیان را طی مدت زمان اندک و با صرف هزینه‌های کم به اهدافی که می‌خواهند، می‌رساند.

همچنین لازم به ذکر است که انجام صحیح این پروسه مهاجرتی شانس متقاضیان را جهت اخذ ویزای مورد نظر افزایش خواهد داد.

تمام مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی به شرح زیر است:

  • اصل پاسپورت و تصویر تمامی صفحات آن
  • اصل مدارک شناسایی از جمله کارت ملی و شناسنامه به انضمام تصویر تمامی صفحات آن
  • تاییدیه تمکن مالی اعم از گردش حساب بانکی، سند ملکی، فیش حقوقی، تاییدیه سهام داری و...
  • مدرک زبان در صورت لزوم
  • سوابق کاری و تحصیلی و ریز نمرات در صورت لزوم
  • تاییدیه عدم سوابق کیفری
  • تاییدیه سلامت روانی و جسمی

مراحل دریافت ویزای ترکیه از طریق تمکن مالی

دریافت ویزای کشور ترکیه از طریق تمکن مالی فرآیند طولانی خواهد داشت؛ اما اگر مراحل این پروسه به درستی انجام گردد، متقاضی طی مدتی کوتاه و با صرف هزینه‌های اندک به اهداف خود دست خواهد یافت.

در نخستین مرحله از دریافت ویزای کشور ترکیه فرد متقاضی می‌بایست به کمک مشورت با اشخاص حرفه‌ای اطلاعات کافی را در خصوص هدف مهاجرتی مزبور کسب کند. این مسئله به متقاضی کمک می‌کند تا پیش از به وجود آمدن هرگونه مشکلی آن را شناسایی کند و نسبت به آت اقدامات لازم را انجام دهد. در نتیجه متقاضی می‌بایست اقدامات لازم را در جهت تکمیل اسناد و مدارک مشخص از طریق سفارت انجام دهد.

علاوه بر این لازم به ذکر است که متقاضی پیش از تقدیم مدارک مورد نیاز به منظور دریافت ویزای مورد نظر به سفارت می‌بایست آن را به زبان انگلیسی و ترکی ترجمه کند. در این مرحله بایستی توجه داشت که متن اصلی با ترجمه آنها دچار تغییر معنایی نگردد؛ چرا که در این حالت پرونده اشخاص دچار رد صلاحیت خواهد شد.

در مرحله پایانی مدارک ترجمه شده به‌ شکل مرتب و صحیح به مدیران سفارت ارائه خواهند شد.

برای چه افرادی مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی مناسب است؟

انتخاب شیوه مهاجرت به ترکیه از جمله نکات بسیار ساده و مهمی است که متقاضی می‌بایست توجه بسیاری در برابر آن داشته باشد. بعضی از اشخاص روش‌های بسیاری جهت مهاجرت به کشور ترکیه دارند. با وجود این فقط پاره‌ای از راه‌های مهاجرتی آنها را در مدتی اندک به موفقیتی ایده‌آل می‌رساند.

در ذیل انتخاب این روش مهاجرتی برای آن دسته از افرادی که مناسب است را بیان خواهیم کرد:

  1. مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی و سرمایه‌گذاری برای افرادی مناسب است که قصد دارند صرفا برای چند ماه از سال در کشور ترکیه زندگی کنند.
  2. این شیوه مهاجرتی برای افرادی که تصمیم دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرمایه خود را چندین برابر کنند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.
  3. سرمایه‌گذاری در ترکیه از جمله معدود شیوه‌هایی است که به کلیه افراد خانواده امکان مهاجرت به این کشور را می‌دهد.
  4. مهاجرت با تمکن مالی در ترکیه برای افرادی با هر مقدار سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر بوده و افراد را طی مدتی اندک و با رعایت تمامی قوانین به سودآوری مطلوبی می‌رساند.

تصویر مشاوره حقوقی آنلاین وکیل وند

بهترین شهر‌های کشور ترکیه جهت مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی از جمله روش‌هایی است که یک زندگی سرشار از امکانات و آسایش را برای متقاضیان فراهم خواهد ساخت. در اینجا ممکن است این سؤال مطرح شود که کدام‌یک از شهر‌های ترکیه برای مهاجرت از طریق تمکن مالی به ترکیه گزینه مناسبی است؟ بر همین اساس در این بخش از مقاله به بررسی بهترین شهر‌های ترکیه برای مهاجرت از طریق تمکن مالی خواهیم پرداخت.

شهر استانبول ترکیه

یکی از بهترین شهر‌های کشور ترکیه برای مهاجرت شهر استانبول است. چرا که از امکانات رفاهی فراوانی برخوردار است و زندگی سراسر آرامش را برای متقاضیان فراهم خواهد ساخت. همچنین لازم به ذکر است که کسب و کارهای بسیاری برای نیروی کار در این کشور وجود داشته و حقوق مناسبی هم به آنها تعلق خواهد گرفت. هزینه‌های زندگی در این شهر به گونه‌ای است که متقاضیان به‌ راحتی می‌توانند با حقوق خود آن را پرداخت کنند.

شهر آنتالیا ترکیه

از دیگر مقاصد محبوب میان متقاضیان برای مهاجرت شهر آنتالیا ترکیه است. به این دلیل که دارای قدرت اقتصادی بسیار بالایی بوده و از امکانات رفاهی بسیار ایده‌آلی برخوردار است. ناگفته نماند که هزینه‌‌های زندگی در این شهر کمی بالا بوده اما نسبت به درآمد نیروی کار هزینه‌های زندگی به آسانی قابل پرداخت خواهند بود.

این کشور زیرساخت‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری دارد. بر همین اساس سالیانه عده کثیری از متقاضیان سراسر دنیا از طریق تمکن مالی به آن مهاجرت می‌کنند.

شهر آنکارا ترکیه

آنکارا از جمله شهر‌های مرکزی ترکیه بوده که از کلیه امکانات رفاهی برخوردار است. بر همین اساس زندگی در آن سراسر شادی و آسایش خواهد بود. این شهر جزو مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی این کشور محسوب می‌شود ‌و به همین خاطر همه ساله با تقاضای عده زیادی به منظور تجارت مواجه است.

شهر ازمیر ترکیه

شهر ازمیر ترکیه از جمله شهر‌های تفریحیِ ترکیه محسوب می‌شود و باید بدانید که هزینه‌ زندگی در این شهر بسیار بالا است. این شهر دارای امکانات رفاهی بسیاری بوده و به همین علت زندگی در آن توأم با آرامش خواهد بود.

شهر وان ترکیه

یکی از شهر‌های توریستی ترکیه، شهر وان است. زیرا دارای جاذبه‌های گردشگری بوده و سالانه با سفرهای گردشگران به آن به لحاظ اقتصادی رشد بسیار زیادی خواهد کرد که یک مزیت مهم برای آن محسوب می‌شود.

شهر بودروم ترکیه

شهر بودروم ترکیه از مراکز خرید و رستوران‌های فراوانی برخوردار است. به همین دلیل گردشگران بسیاری از سراسر دنیا از طریق ویزای توریستی به آن سفر می‌کنند.

هزینه‌ امکانات اولیه زندگی اعم از مسکن، خوراک و... در این شهر جهت رفاه شهروندان بسیار بالا بوده و مهاجران بسیاری را برای زندگی هرساله به خود جذب می‌کند. افرادی که از تمکن مالی برخوردار هستند، می‌توانند از طریق آن با امنیت بالایی به سرمایه‌گذاری در این شهر اقدام کنند.

شهر مارماریس ترکیه

شهر مارماریس ترکیه امکانات رفاهی بسیاری دارد و از آب ‌و ‌هوای بسیار مطلوبی برخوردار است که باعث می‌شود زندگی در آن بسیار ایده‌آل باشد.

شهر ماردین ترکیه

شهر ماردین ترکیه جزو شهر‌های هنری و تاریخی کشور ترکیه محسوب می‌شود و دارای بافت شهری بسیار زیبایی است. به همین دلیل متقاضیان جهت بازدید از اماکن دیدنی آن به این شهر سفر می‌کنند.

کلام آخر

در این مقاله به صورت کامل به بررسی نکات و مسائل مرتبط با مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی پرداخته شد. کشور ترکیه به علت دارا بودن موقعیت مناسب اقتصادی، سیاسی، درمانی، نرخ بیکاری و... گزینه خوبی برای مهاجرت محسوب می‌گردد. همچنین لازم به ذکر است که این کشور به علت داشتن زیرساخت‌های بسیار موجود به منظور سرمایه‌گذاری جهت مهاجرت از طریق تمکن مالی گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود.

با وجود این متقاضیان بایستی این نکته را هم در نظر داشته باشند که روش‌های بسیاری برای مهاجرت از طریق تمکن مالی به ترکیه وجود دارد که دربرگیرنده مواردی اعم از خرید ملک، خرید سهام، ثبت شرکت و کارآفرینی است.

مهاجرت به کشور ترکیه از این طریق برای متقاضیان مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت که شامل مواردی از جمله دریافت اقامت دائم این کشور، اخذ ویزا برای افراد درجه ‌یک خانواده، زیرساخت‌های بسیار موجود جهت سرمایه‌گذاری و خیلی از موارد دیگر است.

لطفا کمی صبر کنید

میانگین 5 از 1 رای

اخذ اقامت خود حمایتی ترکیه یا همان اخذ اقامت تمکن مالی ترکیه چیست؟

اقامت تمکن مالی یا خود حماتی نوعی از اعطای اقامت است که در آن متقاضی نمی بایست سرمایه خود را به کشور مقصد مهاجرت منتقل کند و فقط باید تمکن مالی خود را این که خرج زندگی خود و خانواده اش در کشور میزبان را دارد، را به کشور ترکیه ثابت کند.

اخذ اقامت تمکن مالی ترکیه چه شرایطی دارد؟

از شرایط اخذ اقامت تمکن مالی ترکیه این است که فرد متقاضی باید مدارکی ارائه کند که در صورت اقامت در کشور ترکیه درآمدی حداقل برابر با پایین ترین مقدار تعیین شده توسط دولت ترکیه را در کشور خود یعنی ایران به صورت ماهانه به دست می آورد که با آن می تواند امورات زندگی خود و خانوادش را در کشور ترکیه را بگذراند.

مزایای اخذ اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی چیست؟

اصلی ترین مزایای اخذ اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی سرعت پروسه اخذ اقامت در این روش است که نهایتا چند ماه طول می کشد و فرد متقاضی اقامت یک ساله دریافت می کند.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه با تمکن مالی چه مواردی است؟

اصل پاسپورت و کپی از تمام صفحات آن - اصل مدارک هویتی مانند کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن - گواهی تمکن مالی مانند گردش حساب بانکی، سند ملکی، فیش حقوقی، گواهی سهام‌داری و غیره - مدرک زبان در صورت نیاز - سوابق کاری، تحصیلی و ریزنمرات در صورت نیاز و موارد دیگر که میتوانید برای آگهی از آنها می توانید با وکلای خبره ما در سایت وکیلوند مشاوره تلفنی بگیرید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی برای چه کسانی مناسب است؟

مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی و سرمایه‌گذاری برای کسانی مناسب است که قصد دارند تا فقط چند ماه از سال را در کشور ترکیه سپری کنند و یا مهاجرت از طریق تمکن مالی به ترکیه برای کسانی که قصد دارند سرمایه خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن چند برابر کنند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

از شرایط مهم راه های سرمایه گذاری در کشور ترکیه چه نکته ایی میباشد؟

در حالت کلی در همه راه‌ های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه، متقاضیان باید هیچ‌گونه سوابق کیفری نداشته باشند.
آخرین مقالات
ایکون ترازو

سوالات مربوطه اخیر

06 اردیبهشت 1403
وکیل پایه یک دادگستری

مسولیت کارشناس موسسه مهاجرت

من بهمن ماه 1402 با یک شرکت معتبر قراردادی جهت مهاجرت تحصیلی به کانادا...

01 اسفند 1402
وکیل پایه یک دادگستری

تحصیلی و مهاجرتی

من دوران لیسانس یک بار به دانشگاه تعهد کتبی به دانشگاه دادم ولی معدل ک...

22 بهمن 1402
وکیل پایه یک دادگستری

خروج از کشور افراد زیر سن قانونی

سلام وقت بخیر من 16 سال سن باید چه شرایطی داشته باشم برای مهاجرت از ای...

12 بهمن 1402

عدم بازگشت به حریم ایران

سلام من دانشجوام درخواست خروج از کشور دادم تاریخ برگشتم 19 اگه بعد از...

17 دی 1402
وکیل پایه یک دادگستری

تعارض در تابعیت زن ایرانی

با فرض تحمیل تابعیت شوهر اهل ترکیه بر زن ایرانی ، در صورت طرح دعوایی ا...

13 دی 1402
وکیل پایه یک دادگستری

اجازه خروج همسرازکشور

سلام چهارساله درگیر طلاقیم قانونا هنوز جدا نشدیم ولی جدا زندگی میکنیم....

30 آبان 1402
کارشناس حقوقی

اخذ وکیل مهاجرتی جهت انجام امور

سلام،برای مهاجرت قرار شده که مبلغی رو به شخصی پرداخت کنم تا تمام پروسه...

01 آذر 1402
وکیل پایه یک دادگستری

تمدید کارت آمایش اتباع خارجه

سلام وقت بخیر. من تا کارت امایش 8 را دارم و بعد از اون نتونستم به دلیل...

07 آذر 1402
کارآموز وکالت

درخواست پناهندگی اقلیتهای جنسی

سلام وقت بخیر
من 24 سالم هست و پارتنرم 19 سال
میخواییم برای پناهندگی ا...

21 آبان 1402
وکیل پایه یک دادگستری

ایا با کاشت مو نیاز است عکس پاسپورت عوض شود

باسلام ودرود

من کاشت مو انجام دادم ایا نیاز هست عکس پاسپورتم عوض بشه...